Organizacja roku szkolnego 2020/2021
1.
Rozpoczęcie roku szkolnego:
01.09.2020r.
2. Zimowa przerwa
świąteczna:
23.12.2020r. - 31.12.2020r.
3. Ferie zimowe:
04.01.2021 - 17.01.2021r.
4.
Wiosenna przerwa świąteczna:
01.04. - 06.04.2021r.
5. Egzamin ósmoklasisty, termin główny:
25-
27.05.2021r
6.
Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno - wychowawczych
25.06.2021r.
Dodatkowe dni wolne od nauki:
-01.09.2020 wtorek – rozpoczęcie roku szkolnego
- 25- 27.05.2021r (wtorek, środa, czwartek)- egzamin ósmoklasisty
- 04.06.2021r. (piątek)
-25.06.2021 piątek – zakończenie roku szkolnego
Plan spotkań ogólnych z rodzicami:
08.09.2020r. - zebranie ogólne
październik - spotkanie online
24.11.2020r. - zebranie ogólne
grudzień - spotkanie online
05.01.2021r. - spotkanie ogólne
marzec, kwiecień - spotkanie online
31.05.2021r. - zebranie ogólne
Konferencje
Rady Pedagogicznej:
1. Konferencja rozpoczynająca nowy rok szkolny - 31.08.2020r.
2. Konferencja klasyfikacyjna po I półroczu 2020/21 – 12.02.2021r.
3. Konferencja
klasyfikacyjna na zakończenie roku szkolnego
2020/21 – 21.06.2021r.
4. Konferencja
plenarna na zakończenie roku szkolnego 2020/21 –
25.06.2021r.
Wystawianie ocen:
do 22.12.2020r. - oceny przewidywane i oceny niedostateczne na I półrocze, informacja do rodziców
do 05.02.2021r. - oceny proponowane na I półrocze
do 11.02.2021r. wystawienie ocen za I półrocze
do 25.05.2021r. - oceny przewidywane i oceny niedostateczne na zakończenie roku, informacja do rodziców
do 31.05.2021r. - oceny proponowane na koniec roku
do 14.06.2021r. - wystawienie ocen na koniec roku szkolnego 2020/2021.
ZASADY OPŁACANIA OBIADÓW
1. 7 dni przed końcem bieżącego miesiąca, na stronie internetowej szkoły, podana zostaje kwota, jaką należy wpłacić za obiady na miesiąc następny. Należy dokonywać wpłat w kwocie dokładnie takiej jaka została podana na stronie internetowej.
2. Koszt jednego obiadu dla ucznia wynosi 4,50 zł.
3. Wpłaty należy dokonać w terminie od 24-go do 28-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym obiady zostaną wydane.
4. Opiekun ucznia, który chce korzystać z obiadów w stołówce szkolnej, powinien dokonać opłaty za obiady na podane poniżej konto szkoły:
ING BANK ŚL.S.A. I/GLIWICE 25 1050 1285 1000 0002 0351 5515
5. W tytule operacji należy podać imię i nazwisko ucznia korzystającego z obiadu, klasę do której uczęszcza oraz miesiąc jakiego dotyczy wpłata, (np.: Anna Maj, klasa Va, wrzesień).
6. W przypadku, gdy kwota wpłacana przez nabywcę nie wpłynie na konto szkoły do 5-go dnia miesiąca, roszczenia do banku wnosi osoba wpłacająca.
7. W przypadku nieobecności ucznia, dopuszcza się dokonanie odpisu rezygnacji od wartości obiadów w następnym miesiącu. Warunkiem dokonania odpisu w pierwszym dniu jest zgłoszenie nieobecności do godz. 8:00 osobiście lub telefonicznie intendentowi. Zgłoszenie po godz. 8:00, wiąże się z odliczeniem obiadu od dnia następnego. Nr telefonu, pod który należy zgłosić odpis: 032 232 23 41 wew. 28 lub na adres e-mail: sekretariat@sp41.gliwice.eu
8. W przypadku całkowitej rezygnacji z korzystania z obiadów, należy zgłosić ten fakt do końca m-ca poprzedzającego rezygnację osobiście, telefonicznie pod nr tel. 032 232 23 41 wew. 28 lub na adres e-mail: sekretariat@sp41.gliwice.eu
9. Nie prowadzimy sprzedaży obiadów na wynos.